0

Prodej a servis
zahradní, lesní a komunální techniky 

Hs_03 Logo_automower_expert_2019_CZ-SK
9189

Zemědělské traktory M5111

Na dotaz
O produktu

Popis produktu

  • Výkon: 84,4 kW (113 HP).
  • Bezkonkurenční obratnost, průměr otáčení 4 200 mm.
  • Zdvihový objem: 3 769 cm3/počet válců: 4.
  • Počet převodových stupňů: 36 vpřed/36 vzad, Eco Speed 40 km/h.
  • Univerzální traktor pro zemědělství, komunální sféru, ideální v kombinaci s čelním nakladačem.

 

Unikátními vlastnostmi tohoto traktoru je nejen skvělá manévrovatelnost, ale také výkonný motor, vysoká světlá výška a výjimečně jednoduché ovládání, díky čemuž se stává Kubota M5001 nepostradatelným pomocníkem pro každodenní použití.

Motor

4válcový přeplňovaný motor s vysokotlakým systémem vstřikování Common Rail, ve spojení s 4ventilovou technikou a technologií přímého vstřikování nabízí vyšší výkon, lepší průběh křivky kroutícího momentu a nižší spotřebu paliva. Filtr pevných částic (DPF), diesel oxidační katalyzátor (DOC) a katalyzátor SCR, AdBlue® snížují škodlivé emise, aby byly splněny nejnovější emisní normy.

Převodovka

Plně synchronizovaná 6stupňová převodovka s dvoustupňovým násobičem řazeným pod zatížením DUAL SPEED poskytuje veškerý výkon a efektivitu potřebnou při práci. Ve snadném dosahu obsluhy je páka řazení 3 jízdních skupin, s nimiž traktor disponuje celkem 36 stupni pro jízdu vpřed a 36 stupni pro jízdu vzad. Součástí standardní výbavy jsou plazivé rychlosti. Funkce ECO Speed umožňuje dosažení maximální rychlosti 40 km/h při otáčkách motoru snížených o 20% a tím snížení hluku, opotřebení a spotřeby paliva. Traktory M5001 jsou vybaveny samostatnou pákou zámku převodovky. Novinkou u traktorů M5001 je elektrohydraulický reverzor, který umožňuje ještě snadněji než dříve změnu směru jízdy vpřed a vzad. Páka reverzoru je umístěna na sloupku volantu. Vícelamelová mokrá spojka ulehčuje práci s čelním nakladačem a zvyšuje produktivitu a ovladatelnost.

Kabina

Kabina série M5001 byla zcela přepracována. Zaoblené sklo zlepšuje výhled a zvětšuje prostornost. Nově přibyl panoramatický střešní průhled. Vysoká kabina poskytuje více místa nad hlavou a většina ovladačů byla přesunuta pro snadnější používání. Oproti předchůdci sérii M60 je kabina širší o 18 cm. Díky tomu je jízda pohodlná i ve dvou. Standardně je dodávána klimatizace se 6 nastavitelnými výdechy v přístrojové desce.

Brzdný systém

Traktory M5001 jsou vybaveny hydraulickým brzdným systémem s vícelamelovými brzdami v olejové lázni. Při brzdění se automaticky zapne pohon přední nápravy.

Hydraulika

Hydraulické čerpadlo pracuje při tlaku 196 barů s průtokem 64,4 l/min. Zdvihací síla tříbodového závěsu je 4 100 kg, ramena závěsu jsou vybavena rychloupínacími háky. Sériově dodávané 2 přídavné hydraulické okruhy lze rozšířit o 3. ventil s regulací průtoku. Standardní rychlosti vývodového hřídele je možné přepínat mezi 540 a 540E ot/min. Na přání je možné rychlosti vývodového hřídele nahradit za 540 a 1000 ot/min.

Přední náprava

Pohon přední nápravy lze zapínat a vypínat za jízdy pod zatížením, pouhým stisknutím jednoho přepínače. Díky převodu dvojitým kuželovým soukolím jsou traktory Kubota maximálně obratné. Tento systém, kompletně uzavřený v olejové lázni zaručuje dlouhou životnost, snadnou údržbu a oproti standardním kloubovým převodům umožňuje dosáhnout extrémně malého průměru otáčení pouze 4,2 m a velké světlé výšky stroje. Standardně dodávaný samosvorný diferenciál přední nápravy, spolu s elektrohydraulickou uzávěrkou diferenciálu zadních kol zajišťují trakci a stálý výkon v nejobtížnějších podmínkách.

 

 

https://youtu.be/UrZpCFxvk8M

 

Motor
Typ V3800-CR-TIEF4 
Zdvihový objem/počet válců 3 769/4 cm3
Max. otáčky motoru 2 600 ot/min
Max. výkon motoru (97/68/EG) 84,4 (113) kW (HP)
Objem nádrže palivové/AdBlue 105/12 l
Převodovka
Počet rychlostních stupňů 36 vpřed/36 vzad 
Maximální rychlost 40 km/h
Převodovka synchronizovaná 6 stupňů, 2 stupňový násobič, 3 skupiny 
Reverzní zařízení elektrohydraulické 
Brzdy hydraulické kotoučové, zapínání 4×4 při brzdění 
Připojení pohonu 4×4 elektrohydraulické 
Uzávěrka diferenciálu přední/zadní samosvorný diferenciál/uzávěrka diferenciálu 
Zadní vývodový hřídel (PTO)
Typ vývodové hřídele nezávislý, elektrohydraulicky ovládaná lamelová spojka s brzdou v olejové lázni  
Rychlost 540/540E (540/1000 – volitelné) ot/min
Hydraulika
Průtok hydraulického čerpadla 64 l/min
Tříbodový závěs rychloupínací s teleskopickými stabilizátory  
Kategorie II 
Regulace polohová, silová a smíšená 
Nosnost zadního TBZ 4 100 kg
Počet hydraulických okruhů 2 standardně (volitelně třetí ventil s regulací průtoku) 
Ostatní
Řízení hydraulické 
Přední náprava uzavřené koncové převody, kuželové soukolí 
Přístrojový panel analogový/LCD display 
Standardní pneu 360/70 R24 vpředu; 480/70 R34 vzadu 
Rozměry a hmotnosti
Celková délka 4 045–4 394 mm
Celková výška 2 594–2 644 mm
Celková šířka 1 954–2 367 mm
Rozvor 2 250 mm
Rozchod kol – vpředu 1 560–1 660 mm
Rozchod kol – vzadu 1 440–1 790 mm
Pohotovostní hmotnost 3 385–3 665 kg
Průměr otáčení 4,2 m

 

Banner 120x240 otevreno Banner_kariera