https://www.high-endrolex.com/24

Univerzální traktory L2421D Cab - Nobur
Nobur

Zboží bylo vloženo do košíku

Prosím čekejte…

Přejít do košíku

Univerzální traktory L2421D Cab

Kód produktu: L2421DCab
Dostupnost: Na dotaz

Popis produktu

 

  • 45 koní, úsporný motor Kubota 4válec.
  • 4×2/4×4, originální klimatizovaná kabina.
  • Mechanická synchronizovaná převodovka FST, 16V/16R (rychlost od 0,2 km/h), reverzace.
  • Zdvih hydrauliky 1750 kg.
  • Pohodlný, vysoce výkonný víceúčelový traktor.

 

Tři varianty výtečných převodovek Kubota, výkonné a odolné motory Kubota, špičková klimatizovaná kabina i šetrnost k životnímu prostředí – to je řada L2.

Nečekaná úroveň pohodlí

L2-prostorna-kabina

Řada L2 nabízí maximální, v této kategorii traktorů nečekanou, úroveň pohodlí. De luxe sedadlo se vzduchovým odpružením a dostatek prostoru pro nohy snižuje únavu, velký a přehledný ovládací panel nabízí snadný přístup k ovládacím prvkům a snižuje nepozornost. Stručně řečeno, tato kabina je centrum pohody. Komfortní kabina řady L2 vás přenese do nové dimenze. 
Automatická klimatizace/topení reguluje chlazení, topení a ventilaci vzduchu pro větší pohodlí obsluhy. Celá klimatizační řídící jednotka je umístěna tak, aby byla zajištěna větší vzdálenost od hlavy obsluhy.

FST - Plně synchronizovaná hlavní a rozsahová převodovka

L2-fst

Ekonomická FST převodovka nabízí 16 rychlostních stupňů vpřed a 16 vzad. Jednoduchá a jemná změna rychlosti stejně jako směru jízdy předurčuje tuto převodovku pro přípravu půdy a práci s čelním nakladačem.

Motor E-T VCS Diesel

L2-motor

Spalovací systém Three Vortex Combustion (E-TVCS) společnosti Kubota umožňuje zvýšení průtoku vzduchu do spalovací komory, čímž se dosáhne vyšší spotřeby energie, účinnosti a čistších emisí. Systém dieselových motorů, který se nachází v novém vozidle Grand L40-II, používá větší objemový motor a generuje méně hluku a vibrací. Také splňuje řadu emisních předpisů, nebo má dokonce ještě lepší parametry.

PTO a hydraulika

L2-pto-hydraulika

Hydraulicky aktivovaná spojka s vývodovým hřídelem nezávislým na životě umožňuje, aby byl vývodový hřídel nezávisle zapojen/odpojen, zatímco je traktor stále v pohybu. Navíc je k dispozici systém Neutral/Auto Shut-off a ochranné odkládací štíty pro úplný upgrade celkové bezpečnosti a produktivity vývodového hřídele.

IntelliPanel™

L2-intellipanel

Mějte přehled o stavu vašeho traktoru řady L2 po celou dobu s novým systémem IntelliPanel™. Kombinace analogového otáčkoměru, teplotního rozmezí a ukazatele spotřeby paliva, digitálního panelu s velkými obrazovkami a horních a dolních indikátorů vás IntelliPanel™ informuje o stavu traktoru včetně údržby na jediný pohled.

Údržba

L2-udrzba

L2 je vybavena odnímatelným panelem sedadla, který je umístěn nad převodovkou, což umožňuje snadnější přístup a servis hydraulických ventilů a součástí souvisejících se snímačem. Nyní byla zjednodušena údržba hydrauliky. Je to jen další způsob, jak vám Kubota pomáhá udržet vás na sedadle řidiče.

Nové rozmístění pák

L2-paky

Pro snadnější přístup a hladší provoz jsou nakladač, závěs a dálkové páky seskupeny na pravé konzole.

 

Motor
Typ Kubota V2203, vznětový, kapalinou chlazený 
Počet válců
Zdvihový objem 2 197 cm3
Maximální výkon 33 (44,9) kW (HP)
Maximální výkon na PTO 27,2 (37) kW (HP)
Jmenovité otáčky 2 700 ot/min
Maximální kroutící moment 141 Nm
Vzduchový filtr 2stupňový, papírová vložka 
Objem palivové nádrže 50 l
Převodové ústrojí
Typ převodovky mechanická 
Počet převodových stupňů (vpřed/vzad) 16/16 
Počet rychlostních skupin
Pohon stroje 4×4 (s možností vypnutí pohonu přední nápravy) 
Spojka jednolamelová, suchá 
Spojka PTO vícelamelová, v olejové lázni 
Reverzace ano 
Uzávěrka diferenciálu ano 
Brzdy lamelové v olejové lázni 
Řízení hydraulické 
Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách) 30 km/h
Tempomat ne 
Vývodové hřídele (PTO)
Typ závislý na otáčkách motoru 
Zadní PTO 540/750 
Čelní PTO na přání 
Hydraulika
Celkový výkon čerpadla hydrauliky 55,6 l/min
Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení 37/18,6 l/min
Maximální provozní tlak 190 kg/cm2
Kategorie zadního 3bodového závěsu Kat. I  
Regulace zadního 3bodového závěsu řízení polohy 
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen 1 750/1 250 kg
Ovládání zdvihu mechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze 
Regulace rychlosti klesání ano 
Blokace polohy ramen pro transport ano 
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu 4/2 
Rozměry
Celková délka 3 170 mm
Celková šířka (v závislosti na pneu) 1 485 mm
Celková výška (v závislosti na pneu) 2 450 mm
Rozchod kol vpředu 1 145 mm
Rozchod kol vzadu 1 140–1 310 mm
Rozvor 1 895 mm
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu) 390 mm
Vnitřní průměr otáčení 2,7 m
Standardní pneumatiky vpředu Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální) 
Standardní pneumatiky vzadu Volitelné (záběrové, trávníkové, industriální) 
Hmotnost
Technická data čelního nakladače
Typ LA714EC 
Ovládání mechanické, 1pákový rozvaděč, s plovoucí polohou  
Odpojení nakladače ano, bez použití nářadí 
Rychloupínání lopaty ano 
Maximální výška zdvihu (k čepu lopaty) 2 596 mm
Zahloubení s lopatou ve vodorovné poloze 123 mm
Šířka základní lopaty 1 675 mm
Objem základní lopaty 0,23 m3
Nosnost na středovém čepu lopaty (max. výška) 860 kg
Nosnost 500 mm před středovým čepem (max. výška) 652 kg
Doba zdvihu výložníku do nejvyšší polohy bez nákladu 3 s
Doba spuštění výložníku bez nákladu 2,4 s
Doba vysypání lopaty 3 s
Hmotnost nakladače 530 kg
Vybavení
Kabina ano 
Klimatizace/topení ano/ano 
Zásuvka 12 V ano 
Sedadlo komfortní s odpružením 
Nastavitelný volant ano 
Držák na nápoje ano 
Schránka na nářadí ano 
Čelní hydraulický závěs na přání 
Čelní vývodový hřídel na přání 
Tažná lišta vzadu (spodní závěs) ano 
Výškově stavitelné tažné zařízení vzadu ano 
Zadní pracovní světlomety ano 
Přední pracovní světlomety ano 
Maják na přání 
Přední blatníky na přání 
Přední závaží na přání 
Čelní nakladač na přání 
Čelní ochranný rám kapoty na přání 
Pneumatiky záběrové na přání 
Pneumatiky trávníkové na přání 
Pneumatiky komunální na přání 
Pneumatiky industriální na přání 
Schválení pro provoz na pozem. komunikacích ano 

https://www.high-endrolex.com/24