Model EGO Z6, ZT4201E-S- je prvním modelem Aku rideru na trhu s nulovým poloměrem zatáčení a záběrem sekání 107cm, kde se směr jízdy ovládá volantem jako v automobilu. Síla od spolehlivých a výkonných elektromotorů je na pojezdová zadní kola předávána a plynule dávkována prostřednictvím variabilního elektropojezdu. Pro napájení téhle mašiny slouží až 6 ks EGO Power+ 56V ARC Lithiových baterií „portálové“ konstrukce.
Mimořádné manévrovací schopnosti, obratnost a rychlost. To jsou hlavní požadavky majitelů, či firem na údržbu trávníků rozlehlých zahrad nebo parků. Jízda s riderem EGO Z6, s nulovým poloměrem zatáčení, v podstatě znamená schopnost stroje se otočit doslova na místě. Pojezdové elektromotory v zadních kolech zajišťují stroji skutečně precizní manévrovací schopnosti a umožňují mu, otáčet se kolem vlastní osy. A protože elektromotory se dají velmi snadno ovládat a regulovat, je rider opatřen třemi jízdními režimy (Control, Standard a Sport) a každý režim má 4 maximální rychlostní úrovně). Ovládání směru jízdy se zde provádí nikoliv pomocí dvou ovládacích pák, tzv. „rajčáků“, ale pomocí volantu. Pod volantem se nachází "pádélka" pro zvolení jízdy vpřed či vzad. Rychlost jízdy se plynule ovládá pedálem na pravou nohu. Ve středu volantu v zorném poli řidiče je kromě ovládacích prvků také ukazatel stavu baterií a přehledný a dobře čitelný diplej, který umožňuje řidiči volbu pracovního a jízdního režimu.Rozložení hmotnosti samotného stroje a napájecích baterií u EGO Z6 zaručuje nízko položené těžiště a v kombinaci s velkými a širokými koly, je zajištěna dokonalá trakce a mimořádná stabilita i při pohybu v náročném a nerovném terénu. Žací ústrojí je zavěšeno v robustním ocelovém rámu ukrytém v lisované žací komoře z ocelového plechu s kataforézní protikorozní ochranou. Díky možnosti snadné regulaci výkonu elektromotoru zde máme možnost plynule regulovat i otáčky nožů dle aktuálních podmínek od 2400 až po 3200 otáček za minutu v režimu „TURBO“. Šetří se tak spotřeba energie. Žací ústrojí lze snadno, pomocí volitelného příslušenství, přestavět na intenzívní mulčování nebo sekání trávy se sběrem do sběrného boxu.Na rideru EGO Z6 je za sedačkou bateriové lože pro 6 baterií EGO Power+ 56V ARC. Pro zprovoznění rideru musí být kapacita použitých baterií alespoň 15Ah. Z jakých baterií bude tato kapacita poskládána je na libovůli majitele. V základu je rider opatřen dvěma bateriemi s kapacitou 10 + 5Ah, která dokáže napájet traktor pro zdolání travnaté plochy až cca 1200 m2, samozřejmě v závislosti na podmínkách. Do bateriového lože můžete potom vložit libovolný počet baterií v závislosti na požadovaném plošném výkonu rideru. Max. kapacita je dnes 6x12Ah, což je zásoba energie na posekání až 13.000 m2. Rovnoměrný odběr z baterií a nabíjení, nehledě na jejich velikost, neustále hlídá a reguluje patentovaná technologie EGO, nazvaná Peak Power™.Jakoukoliv baterii, kterou máte v rideru můžete kdykoliv vyjmout a použít pro napájení jakéhokoliv dalšího stroje z nabídky EGO.Pevný a robustní podvozek rideru se nekroutí a je schopen pohlcovat velkou míru nepříjemných nárazů od nerovností terénu. Sedačka řidiče se sklopnými loketními opěrkami je ergonomicky tvarována, hydraulické odpružení sedačky se dá plynule regulovat dle váhy konkrétního uživatele. Nezanedbatelnou a užitečnou pomůckou je osvětlení. EGO Z6 je opatřeno výkonnými LED světly, které umožňují jízdu i za úplné tmy. Rovněž při couvání je prostor za riderem dostatečně osvětlen.U rideru EGO Z6 je údržba velmi střídmá a jednoduchá. Odpadá mnohdy složitá a nákladná pravidelná údržba spalovacího motoru, údržba a kontrola hnacího ústrojí a převodovky apod. U akumulátorového stroje taková údržba zcela odpadá a zredukuje se na příslušnou údržbu podvozku, která spočívá v mazání pohyblivých částí a kontrole tlaku v pneumatikách, udržování v čistotě a broušení sekacích nožů. Bezhlučný, bezemisní provoz, který není náročný na údržbu se přímo nabízí hlavně v místech citlivých na hlučnost (zámecké zahrady, kolonády lázeňských měst, nemocniční areály, školy nebo prostě v městská zástavba apod.) Rovněž osloví zejména uživatele z řad majitelů rozlehlejších travních ploch, které musí pravidelně udržovat a nechtějí se zabývat obsluhou stroje se spalovacím motorem. Akumulátorový stroj při odstavení v garáži nezapáchá benzínem a ani nehrozí úkap žádných provozních kapalin. Stačí mít na zdi v garáži namontovanou nabíjecí stanici.