Nobur

Zboží bylo vloženo do košíku

Prosím čekejte…

Přejít do košíku

Univerzální traktory B2261D ROPS

Kód produktu: B2261DROPS
Dostupnost: Na dotaz

Popis produktu

 

  • 26 koní, úsporný motor Kubota 3válec.
  • 4×2/4×4, bezpečnostní rám ROPS.
  • Mechanická převodovka, 9V/9R, reverzace, Bi-Speed.
  • Zdvih hydrauliky 970 kg.
  • Výkonný, ideální pro zelináře a zahradníky.

 

Maximální výkon spojený s nejvyšším komfortem – nová série B2 od Kuboty.

Nová série B2 reaguje na přísnější ekologické limity a předpisy platné v EU pro nové řady traktorů. Standardem této řady je vynikající ergonomie, výkonnost a jednoduché ovládání umožňují maximální produktivitu. Komponenty vysoké kvality z vlastní produkce jako jsou motory, převodovky, nápravy a kabiny garantují kvalitu a spolehlivost. Originální kabina Kubota s klimatizací, kompletně integrovaná do základní koncepce, poskytuje mnoho prostoru a komfortu při dlouhých pracovních dnech.

Tabulka modelů řady B2

ModelPřevodovkaROPSKabina
B2201 Mechanická  
Hydrostatická    
B2231 Mechanická  
Hydrostatická
B2261 Mechanická  
Hydrostatická
B2311 Mechanická    
Hydrostatická

Komfort, bezpečnost, snažší ovládání

Novou konstrukcí kabiny s pouze čtyřmi sloupky se zvětšil prostor obsluhy a snížil vnitřní hluk. Klimatizace, kompletně integrovaná do základní koncepce stroje zlepšuje pracovní podmínky obsluhy při dlouhých pracovních dnech.

Všechna tato vylepšení přispěla k lepší bezpečnosti provozu, ovládání a komfortu obsluhy. Nasávaný vzduch u kabiny prochází přes kvalitní filtr, který se dá za nestandardních podmínek nahradit filtrem uhlíkovým. Protože vyšší výkon motorů vyžaduje větší pevnost konstrukce, je u řady modelů zdvojen rám. Jízdní a užitné vlastnosti všech modelů řady B2 zvyšuje možnost používání různých druhů pneumatik, které jsou ve standardní nabídce. Samozřejmostí všech modelů je možnost provozu na pozemních komunikacích. Vezme-li se v úvahu, kolik toho nabízejí modely této konstrukční řady, je o to překvapivější, jak jsou cenově výhodné. Můžeme tak nabízet skutečně atraktivní traktory, které byly vyvinuty a zkonstruovány speciálně s ohledem na splnění široce strukturovaných požadavků možných uživatelů. Ať už se jedná o lehké zemědělské práce, stavební činnost, údržbu obcí, práce ve školkách, vinařské a sadařské činnosti, nebo denní práce v okolí domu, pro každou práci disponuje řada B2 vhodným modelem traktoru.

Motory

Model B2201 je vybaven 3válcovým motorem Kubota o výkonu 20 HP a mechanickou reverzní převodovkou s řazením 9V/9R. Model používá bezpečnostní rám ROPS.

Model B2231 je vybaven 3válcovým motorem Kubota o výkonu 23 HP, variantně mechanickou převodovkou (model s označením D) 9V/9R s reverzační pákou pod volantem, nebo 3stupňovou hydrostatickou převodovkou (model s označením H). Dvě varianty provedení: ROPS (bezpečnostní rám) nebo Cab (klimatizovaná kabina).

Model B2261 je vybaven 3válcovým motorem Kubota o výkonu 26 HP, variantně mechanickou převodovkou (model s označením D) 9V/9R s reverzační pákou pod volantem, nebo 3stupňovou hydrostatickou převodovkou (model s označením H). Dvě varianty provedení: ROPS (bezpečnostní rám) nebo Cab (klimatizovaná kabina).

Model B2311 je vybaven 4válcovým motorem Kubota o výkonu 31 HP a pouze 3stupňovou hydrostatickou převodovkou. Dvě varianty provedení: ROPS (bezpečnostní rám) nebo Cab (klimatizovaná kabina).

Motory E-TVCS

Jsou to vysoce výkonné, tříválcové, u B2311 čtyřválcové, kapalinou chlazené dieselové motory E-TVCS (E-TVCS = spalovací systém s trojitým rozvířením). Tyto velmi kultivované motory s příznivými startovacími vlastnostmi zajišťují nízkou úroveň hlučnosti a vibrací při velkém výkonu a vysokém krouticím momentu. Důsledkem jsou rovněž nízké zplodiny při vyšším jízdním komfortu.

Kabiny u modelů B2231H Cab, B2261H Cab, B2311H Cab

Nová integrovaná kabina

Traktory série B2 Cab disponují integrovanou kabinou, kabina, podlaha a blatníky jsou spolu spojené sváry. 4 konstrukční sloupky s velkoryse vyklenutými prosklenými plochami poskytují řidiči velký prostor a vynikající rozhled kolem. Otvory v podlaze, díky zavěšeným pedálům, jsou zbytečné a úroveň hluku je redukována.

Zadní vyhřívané okno s větracím otvorem

Pomocí aretace se zadní okno otevře natolik, aby mohl proudit čerstvý vzduch a vnikání nečistot do kabiny bylo minimalizováno. Při práci v zimních podmínkách je zadní okno vyhřívané.

Prostorná a tichá kabina

Traktory série B2 Cab nabízejí díky nové integrované kabině maximální komfort. Konstrukce se čtyřmi sloupky poskytuje pocit většího prostoru a nepřekonatelné zorné pole. Pro jednoduché nastupování a vystupování je možné doširoka otevřít dveře. Dalším znakem komfortu je nízká úroveň hluku. Vnitřní prostor disponuje mnoha odkládacími plochami, 12 V zásuvkou, držákem na nápoje a skříňkou na nářadí.

Kabina chráněná proti prachu

I během dlouhých pracovních dnů zůstává kabina bezprašná. Pedály jsou uloženy uvnitř kabiny. Otvory v podlaze kabiny jsou tak zbytečné. To minimalizuje vnikání prachu do vnitřního prostoru. V případě pracovní činnosti ve ztížených podmínkách se může použít uhlíkový filtr.

Dvojitý rám

Jedinečným podvozkem s maximální životností došlo k výraznému zlepšení odolnosti karoserie. Tento obzvlášť robustní podvozek zaručuje zvýšenou odolnost a stabilitu i v obtížných podmínkách nasazení.

Ergonomický design kabiny – jízdní komfort

Náš základní princip: velký komfort a snadná obsluha. Všechny ovládací prvky jsou umístěny ergonomicky.

ovladaci-prvky

Barevně označené ovládací prvky (oranžové – pojezd, žluté – vývodové hřídele, černé – hydraulika), které jsou vždy umístěny v optimální vzdálenosti dosahu řidiče, přestavitelné a odpružené luxusní sedadlo s vysokou opěrkou umožňuje řidiči pohodlnou práci.

Servořízení

Je řízené mikročipem. Tím je traktor maximálně pohyblivý, na jedné straně rychle reaguje na řídící impulsy, na druhé straně snižuje únavu řidiče a zvyšuje spolehlivost stroje.

Bi-Speed

Tento systém je Kubotou patentovaný a snižuje zatížení podloží při maximálním natočení kol přední nápravy. Při zatočení kol přední nápravy nad 30° se aktivuje tento systém a zrychlí otáčení kol přední nápravy 1,6×. Na travnatých plochách nedochází k tzv. „zátrhům“.

Hydraulické čerpadlo

Druhé čerpadlo zesiluje výkon hydrauliky na úroveň obdobnou velkým traktorům. Doplňková zařízení mají rovněž zajištěn dostatečný výkon a hydraulické řízení v jejich výkonu se zvyšuje.

Stabilizátory na 3bodovém závěsu Kat. I

Stabilizátory umožňují snadnou fixaci závěsu což zjednodušuje montáž i demontáž doplňkového příslušenství se zadní agregací. Rychlou změnou výbavy traktoru pro různé druhy práce je nyní možné pracovat ještě efektivněji.

Velká světlá výška

Traktory řady B2 se vykazují velkou světlou výškou, která usnadňuje přejezd na další místo nasazení. Za účelem přejezdů mezi zelenými plochami jsou tyto traktory vybaveny zdvihovým hydraulickým válcem, s jehož pomocí je mezinápravové žací ústrojí zvedáno do manipulační polohy a stejně jednoduše spuštěno do pracovní výšky.

 

Motor
Typ D1305, vznětový, kapalinou chlazený, s nepřímým vstřikováním paliva E-TVCS  
Počet válců
Zdvihový objem 1 261 cm3
Maximální výkon 18,2 (24,8) kW (HP)
Maximální výkon na PTO 15,1 (20,5) kW (HP)
Jmenovité otáčky 2 500 ot/min
Maximální kroutící moment 82,8 Nm
Vzduchový filtr 2stupňový, papírová vložka 
Objem palivové nádrže 27 l
Převodové ústrojí
Typ převodovky mechanická 
Počet převodových stupňů (vpřed/vzad) 9/9 
Počet rychlostních skupin
Pohon stroje 4×4 (s možností vypnutí pohonu přední nápravy) 
Bi-Speed ano 
Spojka jednolamelová, suchá 
Spojka PTO vícelamelová, v olejové lázni 
Reverzace ano 
Uzávěrka diferenciálu ano, na zadní nápravě 
Brzdy kotoučové v olejové lázni 
Řízení hydraulické 
Maximální rychlost jízdy (v závislosti na pneumatikách) 22 km/h
Tempomat ne 
Vývodové hřídele (PTO)
Typ závislý na otáčkách motoru 
Zadní PTO 540 
Mezinápravový PTO 2 500 
Čelní PTO na přání 1 000 
Možnost využití všech PTO souběžně ano 
Hydraulika
Celkový výkon čerpadla hydrauliky 33,1 l/min
Výkon čerpadla pro pracovní hydrauliku/pro řízení 18,9/14,2 l/min
Kategorie zadního 3bodového závěsu Kat. I 
Regulace zadního 3bodového závěsu řízení polohy 
Maximální zdvihový výkon/výkon na konci ramen 970/760 kg
Ovládání zdvihu mechanické s automatickým vypnutím v maximální poloze 
Regulace rychlosti klesání ano 
Blokace polohy ramen pro transport ano 
Externí hydraulické okruhy vpředu/vzadu 3/na přání  
Rozměry
Celková délka 2 526–2 979 mm
Celková šířka (v závislosti na pneu) 1 022–1 404 mm
Celková výška (v závislosti na pneu) 2 295–2 373 mm
Rozchod kol vpředu 830 mm
Rozchod kol vzadu 1 006 mm
Rozvor 1 500 mm
Šířka vpředu (kola) 1 144–1 188 mm
Šířka vzadu (kola) 1 202–1 341 mm
Minimální světlá výška (v závislosti na pneu) 290 mm
Vnitřní průměr otáčení 2,1 m
Hmotnost
Provozní hmotnost 830–900 kg
Maximální hmostnost 4 580 kg
Maximální zatížení přední nápravy 2 460 kg
Maximální zatížení zadní nápravy 2 120 kg
Maximální hmotnost přípojného vozidla 3 000 kg
Technická data čelního nakladače
Typ Kubota LA424EC 
Ovládání mechanické, 1pákový rozvaděč, s plovoucí polohou 
Odpojení nakladače ano, bez použití nářadí 
Rychloupínání lopaty ano 
Maximální výška zdvihu (k čepu lopaty) 1 914 mm
Zahloubení s lopatou ve vodorovné poloze 80 mm
Šířka základní lopaty 1 370 mm
Objem základní lopaty 0,19 m3
Nosnost na středovém čepu lopaty (max. výška) 420 kg
Nosnost 500 mm před středovým čepem (max. výška) 296 kg
Doba zdvihu výložníku do nejvyšší polohy bez nákladu 2,6 s
Doba spuštění výložníku bez nákladu 1,8 s
Doba vysypání lopaty 2,8 s
Hmotnost nakladače 200 kg
Vybavení
ROPS ano, sklopný 
Kabina ne 
Klimatizace/topení ne 
Zásuvka 12 V ne 
Sedadlo komfortní s odpružením 
Nastavitelný volant ano 
Držák na nápoje ano 
Čelní hydraulický závěs na přání 
Čelní vývodový hřídel na přání 
Tažná lišta vzadu (spodní závěs) ano 
Výškově stavitelné tažné zařízení vzadu ano 
Zadní pracovní světlomety ne 
Přední pracovní světlomety ne 
Maják na přání 
Přední blatníky ano 
Přední závaží na přání 
Čelní nakladač na přání 
Čelní ochranný rám kapoty na přání 
Mezinápravové žací ústrojí na přání 
Pneumatiky záběrové na přání 
Pneumatiky trávníkové na přání 
Pneumatiky komunální na přání 
Pneumatiky industriální na přání 
Schválení pro provoz na pozem. komunikacích ano 
Nastavení cookies